Keçiören Belediyesi Konservatuvarı’nın yıl sonu gösterisi, Yunus Emre Kültür Merkezi’nde izleyicilerle buluştu. Bir yıl boyunca edinilen birikimin sahneye yansıdığı gece, öğrencilerin performanslarıyla salonu adeta coşturdu. Salonu dolduran sanatseverler, genç yeteneklerin sahne almasına yoğun alkışlarla destek verdi. Konservatuvar sorumlusu İlkim Eylül İlk, düzenlenen törene ilişkin konuşmasında çalışmalara destek veren Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan’a teşekkürlerini iletti ve gösteriye katılan belediye yöneticileri, öğrencilerin aileleri ile vatandaşları selamladı.
Keçiören Belediyesi Konservatuvarı’nın Yıl Sonu Gösterisi Sahnede Büyülendi















Leave a Reply