Didim Belediyesinin Tasarruf Odaklı Araç Envanteri Girişimiyle Hizmet Kapasitesi Artıyor

Didim Belediyesi, kendi bütçe olanaklarıyla sürdürülen tasarruf stratejisinin bir sonraki adımında yeni iş makinelerini envanterine katıyor. Kent genelinde yürütülen hizmetlerin daha hızlı ve etkili bir şekilde ilerlemesi amacıyla araç filosunu güçlendiren belediye, tasarrufla elde edilen kaynakları kullanarak çeşitli bölgelerde çalışmalarına hız kazandırmayı hedefliyor.

Kaynak etkinliği ve kapsamlı envanter geliştirme çalışmaları, yol yapım ve bakım başta olmak üzere çevre düzenlemesi, park ve bahçe hizmetleri ile temizlik görevlerinde de daha iyi bir hizmet kapasitesi sunacak. Yeni araçlar, sahadaki ekiplerin çalışma verimliliğini artıracak ve halka daha hızlı hizmet ulaşımını mümkün kılacak.

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, tasarruf odaklı yaklaşımın belediye kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam edeceğini belirtti. Başkan, yakında envantere katılacak ek araçlarla hizmet kapasitesinin daha da güçleneceğini ifade ederek, “Tasarrufla Didim’e daha çok hizmet etme sözüyle hareket ediyoruz” dedi.

Belediyenin bu yaklaşımı, halkın yaşam kalitesini yükseltmek amacıyla sürüyor ve geleceğe dönük yatırımlar devam ediyor. Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA).

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir