Canik Belediyesi, birlik ve dayanışma ruhunu güçlendirmek amacıyla ilçede düzenlediği aşure ikramıyla vatandaşların gönüllerine dokundu. Özellikle Can Sofrası ve Can Kafe sosyal tesislerinde gün boyunca süren paylaşım, katılımcıların beğenisini topladı.
İkramlar, Can Kafe ve Can Sofrası’ndaki aşurelerin manevi huzurunu paylaşan vatandaşlar tarafından sıcak karşılandı. Belediye’nin bu hareketi, gönül belediyeciliği anlayışını bir kez daha hatırlattı ve vatandaşlar Başkan İbrahim Sandıkçı’ya teşekkürlerini iletti. Aşure gününün bereketi, dayanışma ve birliktelik duygularının öne çıkmasına vesile oldu.
Canik Belediyesi’nin hizmet binasına gelen ilçe sakinleri için de özel ikramlar gerçekleştirildi. Can Sofrası’nda hazırlanan aşureler eşliğinde ziyaretçiler, milli ve manevi değerler doğrultusunda yürütülen çalışmaları ilgiyle takip ettiklerini belirtti. Aşure Günü’nün hayırlara vesile olması dilekleriyle yüz yüze yapılan tebrikler ile paylaşılan anlar öne çıktı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı













Leave a Reply