Keçiören Belediyesi, gençlerin sağlıklı bir gelecek inşa etmesi için farkındalık çalışmaları sürdürmektedir. 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında Sağlık İşleri Müdürlüğü’ne bağlı Bağımlılıkta Danışmanlık ve Rehberlik Merkezi (BADAM) tarafından düzenlenen bir etkinlikle toplumsal duyarlılık artırıldı. Etkinlikte sezonluk fidanlar dağıtılarak vatandaşlara doğa sevgisi ve sağlıklı yaşam alışkanlıkları hatırlatıldı. Keçiören Belediyesi hizmet binası önünde kurulan stantta, uyuşturucunun birey ve toplum üzerindeki olumsuz etkıları üzerinde duruldu ve bu konularda bilgilendirme yapıldı. Bu çerçevede çam ağacı, petunya ve Küba kekiği gibi çeşitli mevsimlik fideler dağıtılarak katılımcılar desteklenmiş oldu. Bağımlılıkla mücadelede toplumsal farkındalık ve dayanışma ön planda etmesinde önemli bir adım olarak vurgulandı.
Bağımlılıkla Mücadelede Bir Fidanla Başlayan Dayanışma: BADAM Etkinliği ve Mevsimlik Fidan Dağıtımı













Leave a Reply