İnegöl Belediyesi, ilçedeki görevlerini tamamlayarak başka şehirlere yol alan Kaymakam Eren Arslan, Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın için samimi bir veda yemeği düzenledi. Yaklaşık 400 kişinin katılım gösterdiği etkinlik, ilçe protokolü, siyasi temsilcileri, meclis üyelerini, kurum temsilcilerini, STK ve dernek başkanlarını, spor kulübü temsilcilerini, muhtarları ve iş dünyasının temsilcilerini bir araya getirdi.
Etkinlik, duygusuyla dikkat çeken anlara sahne olan dostane bir buluşmaydı.
Belediye Başkanı Alper Taban, günün anlam ve önemini ifade eden konuşmasında, şehir adına hizmet eden bu üç isimle geçirdikleri süreyi özetledi. Taban, “İnegöl’ün bugünlere gelmesinde pay sahibi olan herkese teşekkür ediyorum. Görev sürem boyunca üç Kaymakam ile çalıştım: Ali Akça, Şükrü Görücü ve Eren Arslan. Hepsinin edinimini ve katkısını anlattım. Özellikle adaletin simgesi olan bu kurumlarda görev yapanlar için minnettarlığımı dile getiriyorum.” diye konuştu. “İnegöl’ü birlikte yönetiyoruz, büyütüyoruz” mesajını yineleyen Taban, zorluklar kadar güzelliklerin de olduğunu, tüm topluluğun şehir yönetiminde pay sahibi olduğunu vurguladı.
Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın ise törende, 2022 yılında başlayan hizmetin uzun birliktelik olduğuna değindi ve Kaymakam Arslan ile Belediye yönetiminin destekleyici yaklaşımlarından övgüyle söz etti. Aydın, belediyeye ve yerel yönetimlere teşekkürlerini iletti.
Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir, İnegöl’de geçirdiği dört yılın meslek hayatında en uzun süreli dönemi olduğunu belirtti. Şehrin sıcak ve destekleyici insanlarına olan minnettarlığını ifade eden Ecir, ayrılık vaktinin hüznünü paylaşırken, tüm zorluklar karşısında birlikte hareket ettiklerini hatırlattı.
Kaymakam Eren Arslan ise duygularını şu sözlerle açıkladı: “Kalbimizin büyük bir kısmını bu topraklarda bırakarak ayrılıyorum. Burada görev yapmak sadece bir iş değil, yuva haline geldi. Anadolu’nun çeşitli köşelerinden gelen misafirperverlik bizi derinden etkiledi.” Yolu açık olan bu şehirde, gönüllerdeki yerinin daim olduğunu belirtti.
Konuşmaların ardından sunulan hediye takdimleriyle veda töreni tamamlandı. Bu özel buluşmanın amacı, şehir için emek veren üç değerli ismin hizmetlerinin anısını yaşatmak ve geleceğe dair en iyi dilekleri paylaşmaktı. Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA).














Leave a Reply