Atlas Vadi Kampüsü bahçesinde üç gün süren mezuniyet heyecanı, toplam 1958 öğrencinin diplomalarını almasıyla taçlandı. Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Meslek Yüksekokulu ve çeşitli fakültelerden gelen mezunlar, ailelerin ve öğretim kadrosunun alkışları arasında diplomalarını teslim aldı. Törenler, tıp, diş hekimliği, sağlık bilimleri, mühendislik ve doğa bilimleri ile insan ve toplumsal bilimler fakültelerinin yanı sıra lisansüstü enstitüsü ve meslek yüksekokulunu kapsadı.
Rektör Prof. Dr. Ersoy Kocabıçak, geleceğin mesleklerinin şekilleneceğini vurgularken dürüstlük, çalışkanlık, merak ve vicdanın değerini bir kez daha hatırlattı. “Bilgiye ulaşmak her zamankinden kolay; önemli olan, bu bilgiyi insanlık yararına kullanmaktır,” dedi. Öğrenciler ve aileler, bu sözleri coşkuyla karşılayarak mezuniyet sevincini paylaştı.
Atlas Üniversitesi’nin kurumsal vizyonu gereği, binalardan çok vizyon ve öğrenciye sunulan fırsatların üniversiteyi şekillendirdiğini söyleyen Rektör, Mütevelli Heyet Başkanı Dr. Yusuf Ergörmüş’e teşekkürlerini dile getirdi. Eğitimden araştırmaya, sağlık teknolojilerinden yapay zekâya kadar pek çok alanda görülen gelişimlerin altını çizen Kocabıçak, “Gelecek, beklenen değil, inşa edilen bir süreçtir” vurgusuyla konuşmasını sürdürdü.
Mezuniyet konuşmaları sırasında fakültelerin dekanları, yeni mezunları tebrik etti ve emekleri için akademisyenlere ile ailelere teşekkürlerini iletti. Dekanlar arasında Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Merih Çetinkaya ile Diş Hekimliği Dekanı Prof. Dr. Selim Arıcı başı çekti. Ayrıca Sağlık Bilimleri Dekanı Prof. Dr. Aytolan Yıldırım, Mühendislik ve Doğa Bilimleri Dekanı Prof. Dr. Hasan Hüseyin Balık ve İnsan ve Toplum Bilimleri Dekanı Vekili Prof. Dr. Ali Sınağ da törende söz alarak genç mezunları kutladı.
Diplomaların teslimi törene katılan Mütevelli Heyet Başkanı Dr. Yusuf Elgörmüş ve yönetim ekibi ile dekanlar, öğrencileri plaket ve diplomalarına kavuşturdu. Üç gün boyunca süren törenin kapanışında, geleceğin hekimleri ve bilim insanları için yeni başlangıçlar dile getirildi.
Mezunlar arasında Meslek Yüksekokulu’ndan 822 öğrencinin, Diş Hekimliği Fakültesi’nden 88, Sağlık Bilimleri Fakültesi’nden 374, Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi’nden 223, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi’nden 212 ile Lisansüstü Eğitim Enstitüsü’nden 192 mezunun diploma aldığı belirtildi. Son gün olan 18 Haziran’da Tıp Fakültesi’nden 47 öğrenci de diplomasını aldı. Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA).















Leave a Reply