Aydın Büyükşehir Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu sene de Özlem Çerçioğlu önderliğinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı coşkuyla kutladı. Atatürk Kent Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlikler kapsamında Motive konseri büyük ilgi gördü ve yaklaşık 40 bin Aydınlı sahneyi doldurdu.
Konser öncesinde meydandaki havuzda düzenlenen ışık ve ateş gösterisi, ziyaretçilere görsel bir şölen sundu. Belediye, gençliğe armağan edilen bu bayramda Motive’nin sevilen eserlerini sahneleyerek katılımcıları büyüledi.
Etkinlikte konuşan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, “Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere tüm şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyoruz. 19 Mayıs Atatü’rk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun” sözleriyle bayram coşkusunu dile getirdi ve gençlere iyi dileklerde bulundu.
Gelen vatandaşlar kutlamalardan memnuniyetlerini ifade ederken Başkan Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti. Etkinliğin kaynağı olarak Beyaz Haber Ajansı BYZHA’ya da yer verildi.














Leave a Reply