Çerçioğlu öncülüğünde Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği etkinlikte, kentteki çocuklar için satranç sevgisini aşılamak ve zihinsel gelişimlerini desteklemek amacıyla bu yıl da geleneksel turnuva gerçekleşti. Yüksel Yalova Kültür Merkezi’nde yapılan organizasyona, belediyenin kültür merkezlerinde satranç branşında başarılı olan gençler katıldı.
Etkinlik, kaynaşma ve rekabetin iç içe geçtiği atmosferiyle öne çıktı. Minik oyuncular, strateji kurma becerilerini sahnede sergilerken yeni arkadaşlıklar kurma fırsatı buldu. Turnuva boyunca heyecan doruktaydı ve çocuklar, kıvrak hamlelerle adeta küçük ustalar gibi performans gösterdi.
Başarılı olan katılımcılara hediyeler ve katılım belgeleri takdim edildi. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, “Tüm çocuklarımızın eğitim ve gelişimine destek olmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Etkinliklerimiz ile her yıl binlerce çocuğa ulaşıyor, yanlarında oluyoruz. Hizmetle büyüyen Aydın” sözleriyle desteklerini yineledi.
Etkinliğin devamı için planların yapıldığı ve çocukların eğitimine verilen desteğin artarak süreceği belirtildi. Veliler ve öğrenciler, Başkan Çerçioğlu’na gösterdikleri ilgi ve sunulan destek için teşekkürlerini iletti.













Leave a Reply