Aydın’da Yaza Merhaba Konserleri Başlıyor: Ücretsiz Müzik Ziyafeti Şehri Sardı

Aydın Belediye’sinin kültür ve sanat programı, kent genelinde vatandaşları bir araya getirmeye devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği Yaza Merhaba Konserleri, sevilen sanatçıları halka buluşturuyor ve yaz akşamlarını renklendirmeyi hedefliyor.

Etkinlik kapsamında ilk buluşma, 23 Haziran Salı akşamı Nazilli İstasyon Meydanı’nda sahne alacak olan Ayna grubu ile gerçekleşecek. Ardından 26 Haziran Cuma günü Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde Kolpa, 30 Haziran Salı günü ise Tekstil Park’ta Aydilge konser verecek. Tüm konserler saat 21.30’da başlayacak ve ücretsiz olarak ziyaretçilere açık olacak.

“Kültür ve sanat etkinliklerimizi kentimizin dört bir yanında vatandaşlarımızla buluşturmaya devam ediyoruz. Yaza Merhaba Konserlerimize tüm vatandaşlarımızı davet ediyorum,” diye konuşan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, programın vatandaşlar için bir yaz hediyesi olduğunu vurguladı.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir