Canik Belediyesi’nin ilçede yürüttüğü Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar projesi kapsamında düzenlenen yarışmanın ödülleri heyecanla sahibini buldu. Üreten ve yetenekleri keşfedilen gençlik vizyonu doğrultusunda, çocuklar ve gençler için farkındalık yaratan programlar sürdürülüyor.
Tören boyunca öğrenciler, sağlıkta dijital dönüşüm ve yapay zekâ destekli kişisel sağlık takibi konularında geliştirdikleri projeleri sergileyerek dikkat çekti. Seçilen çalışmalar, ziyaretçiler tarafından yoğun ilgi gördü ve dereceye giren gençler ödüllerine kavuştu. Başkan İbrahim Sandıkçı, gençlerin fikirlerini önemsediğini ve onların yeteneklerini ortaya çıkarmak için çalıştıklarını belirtti: Bilgi, tecrübe ve yeteneklerle rol model nesiller için yürüttüğümüz çalışmalar sürüyor dedi.
Yaz tatili boyunca da gençler için çeşitli etkinlikler ve atölyeler planlanıyor. Başkan Sandıkçı, Canik’te geleceğin liderlerini yetiştirmek adına teknolojiyi kullanarak gençleri bilgilendirmeye ve yeteneklerini geliştirmeye devam edeceklerini ifade etti: fikirler ve yetenekler hayat buluyor.
Yarışma Canik Macera Parkı’nda gerçekleşirken Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün işbirliğiyle hazırlanan program, Canik Kaymakamı Şeref Aydın ve Samsun İl Sağlık Müdürü Mustafa Uras gibi yetkililerin de katılımıyla taçlandırıldı. Ayrıca Canik İlçe Sağlık Müdürü Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu ve diğer yerel yetkililer de törende yer aldı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar – Canik Belediyesi Ödül Töreni ve Etkinlikler












Leave a Reply