İzmir’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı resmi töreniyle Cumhuriyet Meydanı’nda başladı. Kalabalık, ellerinde bayraklarla meydanı doldurdu ve geceye damga vuran coşku ile töreni izledi.
İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay ve diğer yetkililer ile resmî konuklar törenin heyecanına ortak oldu. Saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı okundu ve Gençlik ve Spor İl Müdürü Murat Eskici, bayramın önemi üzerinde konuştu, gençlere kutlama mesajı iletti.
Gösteriler büyüledi— öğrenci ve gençlerin sergilediği şiirler, Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi’nin okunması ve çeşitli spor ile halk oyunları gösterileri, alanda eşsiz görüntüler oluşturdu. Cumhuriyet Meydanı’ndaki Türk Telekom binasından inen dağcılık sporcuları da heyecana renk kattı.
Alan, Türk bayrakları, Atatürk fotoğrafları ve konfetilerle adeta görsel bir şölen olarak öne çıktı. Programın sonunda çekilen toplu fotoğrafta İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay ile vatandaşlar sıcak bir etkileşim içinde bulundu; başkan, aileler ve çocuklarla sohbet etti ve gazilerle de bir araya geldi.














Leave a Reply