Küçükçekmece Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan öğrenciler için birbirinden keyifli etkinliklerin yer aldığı karne şenliği programı düzenledi. Cennet Mahallesi Gündüz Çocuk Bakım Evi’nde gerçekleştirilen heyecan dolu etkinlikte Başkan Kemal Çebi, öğrencilere karnelerini takdim ederek onların sevincine ortak oldu.
Çebi, “Atamızın izinden giderek geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz” açıklamasıyla, ilçedeki çocuklar için ortaya konulan çalışmaları ve hedefleri paylaşımına yer verdi.
Belediye yetkilileri, Küçükçekmece Bilgi Evleri’nde 6 bin 500, Çocuk Üniversitesi’nde 450 ve Gündüz Bakım Evleri’nde 917 öğrencinin ücretsiz eğitim aldığını belirterek, mezuniyet törenlerinin çocuklarla birlikte kutlanmasının önemine vurgu yaptı. Başka bir önemli mesajla, velilerden ve öğretmenlerden elde edilen emeğin karşılığını görmekten duydukları mutluluğu ifade ettiler.
“Çocuklarınızı yalnızca kendileri için değil, ülkemiz için de faydalı olacak şekilde yetiştirin” çağrısı eşliğinde, çocukların geleceklere yönelik yaşantıları ve başarılarının bu yaşlardaki dokunuşlarla şekilleneceğini belirttiler. Atatürk’ün çocuklarla olan fotoğraflarından güç alarak bu mirası sürdürmenin önemine değinen yetkililer, Gündüz Çocuk Bakım Evleri’nin sayısını artırmayı ve çocukların güvenli, yeşil alanlarda oynamasını sağlayacak mekanlar oluşturmaya devam edeceklerini ifade ettiler.
Karnesini alan öğrenciler şenliğe katıldı başlığı altında Halkalı, İkitelli, Kanarya, Mehmet Akif, Sefaköy ve Yarımburgaz Bilgi Evleri ile Çocuk Üniversitesi ve Cennet Mahallesi Gündüz Çocuk Bakım Evi’nde düzenlenen etkinlikte, eğlenceli aktiviteler ve çeşitli ikramlar yer aldı. Ayrıca Takdir Belgesi getiren öğrencilere Üstün Başarı Belgesi, Teşekkür Belgesi getirenlere Başarı Belgesi ve tüm öğrencilere TÜBİTAK Bilim Dergisi hediye edildi. Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA).













Leave a Reply