Konya Büyükşehir Belediyesi ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü ortaklığıyla düzenlenen Avrupa Bisiklet Başkenti Konya temalı resim yarışması sonuçları belli oldu. 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin katılımıyla düzenlenen etkinlikte, Konya’nın farkındalık düzeyini artırmaya yönelik çalışmalar öne çıktı.
Yarışmada toplam 5 öğrenci birincilik, ikincilik, üçüncülük, dördüncülük ve beşincilik ödüllerini kazanırken, ayrıca 25 öğrenci sergileme ödülüyle onurlandırıldı. Elde edilen başarılar, Konya’nın 2026 Avrupa Bisiklet Başkenti unvanına paralel olarak düzenlenen çeşitli etkinliklerin bir parçası olarak değerlendiriliyor.
Dereceye giren öğrenciler şu şekilde belirlendi: Ünzile Firdevs (Seydişehir İhsan Tekin Ortaokulu) birincilik, Rahime Öykü Erman (Seydişehir Mahmut Esat Ortaokulu) ikincilik, Zeynep Aylin Balçık (Selçuklu PEMA Koleji) üçüncülük, Nazlı Ayşe Çetin (Beyşehir H. M. Süheyla Doğu Ortaokulu) dördüncülük ve Arda Yıldırım (Ahırlı Şehit Samet Bütün Ortaokulu) beşincilik ödüllerini kazandı.
Ödül sahiplerine bisiklet ve ekipmanları ile sergileme ödülleri takdim edildi. Etkinlik hakkında daha geniş bilgiler Beyaz Haber Ajansı BYZHA kaynaklıdır.














Leave a Reply