Manisa Büyükşehir Belediyesi, sahaya yansıyan hizmet gücünü daha da artırmak amacıyla filosuna önemli bir yatırımla 376 araç ve iş makinesini kattı. Bütçeden borçlanma veya kredi kullanma gibi finansman adımları atılmadan, öz kaynaklarla gerçekleştirilen bu geniş kapsamlı alım, şehir içindeki hizmet kapasitesini güçlendiriyor.
Belediye Başkanı Besim Dutlulu’nun 2026 yılını Manisa için yatırım yılı olarak ilan etmesinin ardından süregelen çalışmalar, büyük bir hızla sürüyor. Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen tanıtım töreninde sergilenen yaklaşık 40 araçlık temsili bölüm, geniş yelpazede kullanılacak ekipmanların sandıklar üzerinde somut bir göstergesini oluşturdu. Törene Genel Sekreter Burak Deste, Genel Sekreter Yardımcısı Ata Temiz ve ilgili daire başkanları katıldı.
Damperli kamyonlardan itfaiye araçlarına, otobüslerden iş makinelerine kadar çeşitli kategorilerde araçlar, sathi kaplama ve engelli nakil araçları da dahil olmak üzere vatandaşlara en etkin şekilde hizmet verecek. Yeni yatırımlar, Büyükşehir’in sahadaki operasyonel gücünü kayda değer ölçüde artıracak.
İşin özünde borçlanma olmadan, tamamen öz kaynaklarla gerçekleştirilen bu dev yatırımın, temizlik, ulaşım, altyapı, yol yapım, itfaiye ve sosyal hizmetler başta olmak üzere pek çok alanda aktif kullanıma geçmesi planlanıyor. Genel Sekreter Burak Deste, yeni araçların sadece birer ekipman olmadığını, hizmet kalitesini ve hızını yükseltecek güçlü bir hizmet hamlesi olduğunu belirtti. 17 ilçede Manisalılara sunulan hizmetin yayılımının ve verimliliğinin artması hedefleniyor.
Bu büyük yatırımın mali boyutu 2 milyar 348 milyon 602 bin 74 liraya ulaşırken, kredi veya borç kullanımı olmadan belediyenin öz kaynaklarıyla finanse edildiği ifade edildi.















Leave a Reply