Nilüfer Belediyesi’nin bu yıl 24’üncüsünü düzenlediği Spor Şenlikleri kapsamında başlayan Kardeş Kentler Turnuvası, Yüzüncüyıl Spor ve Gençlik Merkezi’nde heyecanlı karşılaşmalarla başladı. Yurt içi ve yurt dışından katılan toplam 8 takım, grup aşamalarında mücadele edecek ve turnuvanın şampiyonu 19 Mayıs’ta açıklanacak.
Turnuva, kardeş kentleri sporda buluşturmayı hedefleyen bir platform olarak açılış maçlarına sahne oldu. Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, maçları izleyerek sporculara destek verdi ve takımlara başarı dileklerini iletti. 2 grup halinde organize edilen yarışmada ev sahibi Nilüfer Belediyesi’nin yanı sıra Türkiye’den Dinar, Bayramiç ve Hatay belediyelerinin temsilcileri de sahaya çıktı. Yurt dışından ise Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Kosova, Ukrayna ve Romanya’dan voleybol takımları kıyasıya mücadele etti.
Finalin heyecanı ise 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı gününde Cengiz Göllü Voleybol Salonu’nda yaşanacak. Şampiyonluk kupası, final maçının ardından sahiplerini bulacak.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı













Leave a Reply