Ortak Akıl ve Hizmet İçin Muhtarlarla Buluşma Anlatısı

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla bir araya geldiği buluşmada, mahallelerin sorunlarını ve taleplerini doğrudan dinledi. Yaklaşık 1 milyon Osmangazi sakininin karşılaştığı sorunlara, muhtarlarla kurulan iş birliğiyle çözüm üretmek amacı öne çıktı.

«Ortak Akıl Birlikte Yönetim» yaklaşımıyla düzenlenen Muhtarlar Buluşması, kahvaltı eşliğinde gerçekleştirildi ve katılımcılar arasında güçlü dayanışma mesajları ön plana çıktı. Başkan Aydın, muhtarlarla gündelik temasın ve mahalle dinamiklerini gözlemlemenin önemine dikkat çekti; diyalog ve iş birliğinin hizmet üretiminin temelinde olduğunu vurguladı.

“Diyalog bu işin en temeli” şeklindeki konuşmasına katılımcıları selamlayarak başlayan Aydın, muhtarlarla düzenli temasın sürdürülmesi gerektiğini ifade etti. Ramazan ayındaki iftar buluşmasının hatırlatılmasıyla, diyalog ve şeffaf iletişimin hizmetin vatandaşla buluşmasının anahtarı olduğunu belirtti. Ayrıca, ülkedeki mevcut durumları herkesin yakından takip ettiğini ve bunun süreci etkileyeceğini hatırlatarak, maksimum hizmet hedefinin ortak bir hedef olduğuna vurgu yaptı.

“Sorunları Hep Birlikte Çözmek İçin Mesai Harcayacağız” sözleriyle devam eden Aydın, Osmangazi’deki yaklaşık bir milyon vatandaşa yönelik hizmetlerin kesintisiz süreceğini söyledi. “İşyeri ve mahalle bazında karşılaşılan taleplerin çeşitliliği, bu taleplerin hızlı ve etkili şekilde ele alınmasını zorunlu kılıyor” diyen başkan, talepleri belli bir takvim içinde ele alacaklarını belirtti. Şehrin 40’a yakın mahallesinde yapılan buluşmalara dikkati çekerek, her biri için muhtarlarla telefon ile temas kurup vatandaşın değerlendirmesini alarak, yerinde gözlemleyip gerekli aksiyonları almak üzere çalıştıklarını belirtti. Belediye binasında pasif bir yönetim yerine, vatandaşın içinde ve mahalle çarşısında yönetişim göstermek için gereken çabayı gösterdiklerini vurguladı.

Başkan Aydın Muhtarları Dinledi

Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer ise, kaygılarının başlıca vatandaşlara hizmet üretmek olduğunun altını çizdi ve diyalog kurmanın önemine değindi: “Diyalog kurabildiğimizde pek çok sorun aşılabilir; kaynağın sınırlı olması, taleplerin sonsuz olması gibi gerçeklerle baş etmek için önceliklendirme hayati.” Osmangazi Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı da, Aydın’ın muhtarlara olan hassasiyetini övdü ve mahalle buluşlarının vatandaşlar nezdinde olumlu karşılık bulduğunu ifade etti.

Toplantının sonunda karşılıklı sorular cevaplandı; Başkan Aydın, muhtarların ilettiği taleplerin belediyenin olanakları dâhilinde en kısa sürede değerlendirileceğini ifade etti. Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA).

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir