Konya Büyükşehir Belediyesi, Selçuklu YHT Gar Bölgesi’nde raylı sistem hatları arasındaki bağlantıyı güçlendiren bir transfer merkezi üzerinde çalışıyor. Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, bu yatırımın şehirdeki mevcut ve planlanan hatlar arasında erişilebilirliği artıracağını ifade etti. Proje kapsamında, Banliyö Hattı ile YHT hattı arasındaki aktarmayı kesintisiz hale getirecek bir geçiş noktası inşa edilecek ve Barış Caddesi Tramvay Hattı’nın son durağı da aynı bölgede konumlandırılacak. Ayrıca Fetih Caddesi-Ahmet Özcan Caddesi Tramvay Hattı ile metro hattı arasında yeraltı tünelleri üzerinden bağlantı kurulması öngörülüyor. Başkan Altay, bu bölgede otobüsler için de ayrı bir transfer merkezi planlandığını belirtti, böylece şehir içi ulaşım için kapsamlı bir transfer merkezi oluşmuş olacak.
Selçuklu YHT Garı ve Çevresinde Aktarma Merkeziyle Ulaşım Ağına Entegre, Kesintisiz Yolculuk Vizyonu














Leave a Reply